piątek, 31 lipca 2015

Powrót :)

Nie było mnie tu prawie rok.
(Rok minie dokładnie 17.08)
Dużo zmieniło się przez ten rok :) Ja się zmieniłam. Nawet wam nie podziękowała , bo to również wasza zasługa. Codziennie miałam motywacyjne komentarze, miłe słowa. To naprawdę wspaniałe jak mi pomogliście - mimo ,że mnie nie znaliście. Naprawdę dziękuję wam wszystkim za każdy komentarz, za każde słowo, za każdy uśmiech na mojej twarzy,  za to że czytaliście moje posty.  Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję i przepraszam ,że robię to dopiero po roku. Ale powracam. Powracam , bo mi tego brakuje. Brakuje mi tego wstawania i pisania.
Nie będzie tylko o śniadaniach!  Będzie o...wszystkim , ale najczęściej o jedzeniu , bo wreszcie jedzenie daje mi przyjemność , a nie wyrzuty sumienia. A co u was? Kto też ogląda ze mną HP na TVN'ie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz