niedziela, 27 lipca 2014

22

Co wizyta u ortodonty mam 'skracany' drucik od aparatu i przez pierwsze dni zęby bardzo bolą ,więc trudno mi cokolwiek gryźć dlatego muszę teraz jeść same papki haha

Bananowy krem owsiany a'la tiramisu








Co jak co ,ale to śniadanie?! To było coś...wspaniałego! KOOOCHAM TIRAMISU ,a te było genialne! Będę sobie to często serwowała jako deser! 


przepis na bananowe tiramisu:

banan (wkładamy go do zamrażalnika na kilka godzin/całą noc)40-45 g płatków owsianychpół szklanka wody1/3 szklanki mleka2 łyżeczki kawy + odrobina gorącej wody (do rozpuszczenia kawy)3,5 łyżki serka waniliowego homo.1,5 łyżki jogurtu naturalnego1 łyżeczka kakao


 Wodę z mlekiem zagotowujemy i wsypać do niej płatki owsiane. Gdy dostatecznie już zgęstnieje, odstawiamy do wystygnięcia. Kiedy owsianka będzie już chłodna, blendujemy ją na jak najbardziej jednolitą masę. Krem dzielimy na dwie części.
 Do jednej z części wlewamy kawę i dokładnie mieszamy. Do drugiej dodajemy serek i również miksujemy.
 Banany wyciągamy z zamrażalnika, obieramy i kroimy w cienkie plasterki. Owoc miksujemy z jogurtem naturalnym na gładki krem
 Do pucharków  nakładamy warstwowo kremy. Najpierw kawowy, następnie bananowy i na koniec z serkiem waniliowym. Taką kolejność powtarzamy aż do skończenia składników. Wstawcie do lodówki ,a rano obsypcie kakaem (prawdziwym,gorzkim) i oblejcie czekoladą (również gorzką).







Wczorajsze śniadanie  - jogurt grecki z malinami i kokosem.









Wczoraj byłam na pokazie fontanny w Opolu. Mimo ,że było to piękne to i tak główną atrakcją był naćpany chłopak który był zafascynowany fontanną. Później przyszedł jego 'kolega' i zaczęli się popychać. Naćpany chłopak ciągle się przewracał i wpadał do wody. Życie.







inspiracja - wprowadziłam kilka zmian min. dodałam polewę, użyłam serka waniliowego zamiast mascarpone i kilka innych spraw.


SMACZNEGO :)

7 komentarzy:

  1. bananowe tiramisu? cudo! nieźle sobie radzisz z odżywianiem podczas noszenia aparatu hah :)
    Fontanna wygląda imponująco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aparat mam już od 9 miesięcy ,więc przywykłam haha :D
      Mimo ,że nie mogę jeść orzechów i tak je jem - buntowniczka :DD

      Usuń
  2. Ładnie wygląda to śniadaniowe tiramisu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę takiej "papki" :D
    widok musiał być niezwykły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też uwielbiam tiramisu, wersja śniadaniowa bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fontanna wygląda bajecznie :*
    Świetne śniadanko :)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń