poniedziałek, 28 lipca 2014

23

Krem jaglany mango z orzechami (w środku), jeżynami, jogurtem i płatkami kokosu.






Przepis:
5 łyżek kaszy jaglanej
mango
posiekane orzechy
3/4 szklanki wody/mleka (pół na pół)

Kaszę gotujemy ,aż wchłonie cały płyn. Gdy ostygnie dodajemy mango i blendujemy na gładki krem. dodajemy posiekane orzechy i wstawiamy do lodówki. Rano dodajemy jogurt i ulubione dodatki. 

Nie mam wiele do napisania.
Ciągle są u mnie burze ,ugh.
Bynajmniej mam jeżyny z lasu w mojej miejscowości! Tam są wszystkie owoce ,serio haha

Miłego weekendu

9 komentarzy:

  1. W tym momencie żałuję, że nie mam gdzieś obok siebie lasu.
    Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) nabrałam ogromnej ochoty na jeżyny! :)

      Usuń
  2. oj tymi jeżynami to mi ochoty narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, kiedy ostatnio jadłam jeżyny.. narobiłaś mi ochoty! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyślij mi trochę jeżyn! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżyny, ukradłabym Ci choć jedną! Cudownie wyglądają na tle bielutkiego kokosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rok temu dostaliśmy dwa wiadra jeżyn i aż nie mieliśmy co z nimi robić :D

    OdpowiedzUsuń