wtorek, 22 lipca 2014

19

Gotowany serniczek waniliowo-kokosowy z ananasem






Przepis:

100g. twarogu ok. 2-3 łyżek serka homo. waniliowego 1 łyżka budyniu waniliowego  jajko chlust mleka

twaróg ,serek homogenizowany i jajko miksujemy. Przelewamy do garnuszka ciągle mieszając ,aż masa się 'rozrzedzi'. Dodajemy łyżeczkę wiórek kokosowych. Budyń rozprowadzić w mleku i wlać do masy serowej jednocześnie mieszając.Gotować na małym ogniu, aż do zgęstnienia (mieszając!). Przelać do miseczki, gdy ostygnie na wierzch dodajemy ananasa pokrojonego w kostkę obsypujemy dużą ilością wiórek kokosowych i wstawiamy na noc do lodówki.



Ostatnio moja ulubiona bloggerka/vlogerka wspomniała o mnie w swoim vlogu. Niby nic ,ale powiedziała 'M O J A    K O C H A N A    N I C O L E' (to moje imię). Myślałam ,że się posikam ze szczęścia.

minuta 4:55

3 komentarze:

  1. pina colada na śniadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem dlaczego, ale patrząc na te zdjęcia nabrałam ochoty na owsiankę, albo jakieś placki, byleby z białą czekoladą :D

    OdpowiedzUsuń