czwartek, 24 lipca 2014

20

 Bananowo-malinowy sernik z wanilią


































Pogoda jest okropna! Wczoraj byłam sama w domu i przyszła burza - i to nie mała.Planowałam zrobić dziś gofry korzenne ,ale jak zobaczyłam ten deszcz za oknem odechciało mi się wakacyjnych gofrów - za to postanowiłam upiec mini serniczek .




PRZEPIS:

Składniki:
- 150g twarogu
- jajko
- łyżka proszku budyniowego (waniliowy)
- łyżka serka homo. waniliowego
- łyżka miodu
- garść malin
- połowa banana
- płatki migdałowe

Twarożek utrzeć z żółtkiem. Połączyć z budyniem, miodem i serkiem. Następnie ubić białko na sztywną pianę. Delikatnie wymieszać z twarogiem i dodać zmiksowanego banana - wymieszać. Połowę masy twarogowej wylać do kokilki, wrzycić maliny i przykryć resztą masy.Posypać płatkami migdałowymi. Wstawić do piekarnika nagrzanego do 180 stopni Celsjusza na około 30 min. Jeść na ciepło lub zimno! :)

Smacznego!

5 komentarzy:

  1. Taki serniczek nawet ciekawszy od gofrów, prezentuje się świetnie :) Co do pogody to racja, nie rozpieszcza dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie serniczek lepszy od gofrów :)
    Mnie za to wczoraj burza zastała w drodze do sklepu, zepsuła parasol, zrobiła śmingusa-dyngusa za wszystkie lata i jeszcze chciała nauczyć latać chyba :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny! Borówki + maliny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm... wygląda niesamowicie apetycznie!!

    OdpowiedzUsuń