wtorek, 29 lipca 2014

25


Owsianka Toffi z bananem,jeżynami,borówkami, masłem orzechowym,orzechami, gorzką czekolada i chipsami kokosowymi; Cocio milkshake cappuccino 













Dziś w ogóle nie wiedziałam na co mam ochotę ,więc postawiłam na kochaną owsiankę która jest dobra na wszytko i smakuje ze wszystkim. Moja dość kaloryczna no ,ale jak się waży 39 kg to można wszystko.
Jeśli spotkacie gdzieś ten milkshake to polecam kupić - jest obłędny! Jest jeszcze malinowy z białą czekoladą i waniliowy bodajże.





Wczoraj chciałam kupić tofu i zrobić tofu pancakes ,ale nigdzie nie znalazłam tofu180 g. były same takie duże i pomyślałam ,że takiego nie będę kupować ,bo się zmarnuje.
Były w biedronce takie 180g. ,ale już nie ma niestety :-(
Ale zmieniając temat - kupiłam Hobee <- kliknijcie jeśli nie wiecie o co chodzi.
Były tylko z kakao ,albo żurawinowe (kupiłam oczywiście kakaowy). Będę polowała na cynamonowy. w Kakaowy jest bardzo dobry - słodki miód i gorzkie kakao - fajne połączenie smaków ;)

Miłego ;)

8 komentarzy:

  1. Taka owsianka to samo zdrowie, i w dodatkach do niej nie ma sobie czego żałować ;)
    Ja właśnie poluję na ten krem miodowy , szczególnie kakaowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma co patrzyć na kalorie jak przed tobą stoi takie zdrowe cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 39 kg? To ile Ty masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mnie to zaniepokoiło!
      gdzie dorwałaś ten milkshahe, chcę go <3

      Usuń
  4. Cocio jest o smaku cappuccino, malinowy z białą czekoladą i czekoladowy, który zresztą piłam i pokochałam całym sercem :)
    Niech Ci ta owsianka wyjdzie na zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pyszny misz-masz dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Waga mnie lekko wbiła w fotel... Kochana, Ty w takim razie powinnaś bawić się jedzeniem i jeść wszystko, na co tylko masz ochotę! ;) I właśnie ta owsianka mi się podoba - pełnia dodatków :)

    OdpowiedzUsuń