czwartek, 31 lipca 2014

26

Smażona bananowa kasza jaglana z borówkami,bananem,wiórkami kokosu,gorzką czekoladą i kremem miodowym -kakaowym.






Pierwszy raz jadłam smażoną kaszę jaglaną.
Teraz będę jadła tylko taką!



Przepis:
4-5 łyżek kaszy
jajko
wiórki kokosowe (ilość wedle uznania)


Wieczorem ugotować kaszę na mleku/wodzie ,pod koniec gotowania dodajemy banana i mieszamy. Przykrywamy naczynie w którym gotowaliśmy kaszę. Rano dodajemy jajko i mieszamy. Wykładamy niewielką porcję na patelnię (najlepiej teflonową ,albo dodajemy trochę oleju i przecieramy ręcznikiem papierowym) i czekamy aż się trochę przyrumieni i mieszamy ją (jak jajecznicę ;)) Robimy tak z każdą porcją. Podczas smażeniadodajemy wiórki kokosu :) Gotowe! 

9 komentarzy:

  1. Smażona jaglanka? Jej na takie cudo to ja nigdy bym nie wpadła. Jak ją zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem ciekawa, jak się taką przygotowuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudaśna ♥ muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pysznie wypasiona miseczka <3
    cudnie to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z taką smażoną jeszcze się nie spotkałam ;) przepis do ulubionych i będę taką robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł na jaglankę, do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To dla mnie nowość, zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń