środa, 6 sierpnia 2014

30

Bananowa owsianko-manna z masłem orzechowym i czekoladowym oreo



Przepis na owsianko-mannę:

4 łyżki płatków owsianych
łyżka kaszy manny
chlust mleka
1/2 banana

Płatki gotujemy na mleku. Gdy płatki jeszcze nie wchłoną całej zawartości mleka ,kaszę rozprowadzamy w małej ilości mleka i dodajemy do płatków. Mieszamy ,aż do zgęstnienia. Dodajemy rozgniecionego banana i mieszamy. Przekładamy do miseczki i dodajemy masło orzechowe. Zdobimy resztą banana.


_________________________________________________________


5.08.2014

Jogurt naturalny z musli,orzechami,bananem,truskawkami,suszoną żurawiną 
i przyprawą do ciasteczek korzennych









8 komentarzy:

  1. Fantastyczna fotorelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  2. czekolaodwe oreo <3
    ta owisanko-manna przebija wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie - narobiłaś mi niezłego smaka! :) I czekoladowe oreo, ah, dogadzasz sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozpustnie - zarówno co do owsianki, jogurtu, jak i kawy <3 haha rozśmieszyły mnie te zwierzaki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo zoo! cieszę się normalnie jak dziecko gdy patrzę na te zdjęcia :D
    wszystko co z manną zawsze mnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  6. o, oreo! wieki niejadłam, a szkoda bo są pyszne.
    cudne zwierzaki (:

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie próbowałam łączyć owsianki z manną :D

    OdpowiedzUsuń