czwartek, 7 sierpnia 2014

31

Twarożek grani z miodem,musli, morelą,śliwką i borówkami
Uczę się być szczęśliwą.







Wczoraj jak wyszłam z psem na spacer to niestety spotkałam kilku znajomych. Oczywiście ,że zerknęli. Oczywiście ,że szeptali.

Ostatnie dni były przepełnione moimi 'fearfood'. Dawałam radę.
Dzisiaj następne wezwanie - s m a ż o n e  piersi kurczaka
Wiecie jakie jest następne wyzwanie? Nutella.
Kto wie, może dziś zjem kanapkę z nutellą na kolację?
Chcę przytyć. Naprawdę boję się wracać we wrześniu do szkoły. Ludzie szepczą myśląc ,że ja nie wiem.


10 komentarzy:

  1. nie przejmuj się docinkami znajomych - ludzie są zawistni i na to niestety nie mamy wpływu... cieszy mnie fakt, że starasz się iść do przodu, że próbujesz nowych rzeczy. najważniejsza jest walka i to żeby mimo wielu przeszkód się nie poddawać. mnie udało się w dużym stopniu pokonać chorobę i tego samego życzę Tobie. kochana, trzymaj się ciepło! napisz od czasu do czasu słówko jak Ci idzie. masz moje wsparcie i jeśli tylko będę mogła to na pewno pomogę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dałaś radę i dasz radę, mocno trzymam za Ciebie kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda przepysznie :) Nie przejmuj się znajomymi, powodzenia!
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzie będą zawsze gadać. Trzeba iść dalej z podniesioną głową i ignorować...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, najważniejsze, że wiesz, czego chcesz. Przecież wszystko zależy od Ciebie. Udowodnij, że potrafisz! Powoli, do przodu i zobaczysz, jak zmienia się Twoja psychika i ciało (na lepsze, zapewniam!) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam za Ciebie kciuki, dasz radę, jeśli mocno tego chcesz i w to wierzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się, że zrobiłaś ten pierwszy krok, i tak trzymaj! :)
    a ludzmi się nie przejmuj, nie warto.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma się co przejmować jeszcze im wsyztskim pokażesz wierze w to <3 !

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko zależy od Ciebie - pokaż im, pokaż SOBIE, że wygrasz tę walkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przejmuj się tym co mówią inni, czy będziesz chuda, gruba, czy nawet w sam raz oni i tak będą gadać, to już tak jest ..:)
    kiedyś ktoś powiedział, że szczęśliwym człowiekiem jest ta osoba, która nie przejmuję się opinią innych, więc bądź szczęśliwa! :)
    wiadomo, że łatwo nie jest ,ale trzeba w końcu się podnieść i próbować, od razu celu się nie osiągnie :)
    trzymam za ciebie kciuki i wierzę w ciebie!
    dasz radę! :)

    OdpowiedzUsuń