sobota, 9 sierpnia 2014

33

Naleśniki Julii Child 
z jogurtem greckim, ananasem i chipsami kokosowymi nadziane musem z kiwi









Przepis: 

1/2 szklanki mąki pszennej 1/3 szklanki wody
1/3 szklanki mleka
jajko
szczypta soli
łyżka stopionego masła


Wszystkie składniki należy wymieszać ze sobą za pomocą miksera lub trzepaczki. Masę wstawić do lodówki na 30minut. Na rozgrzaną, posmarowaną masłem patelnię wlać porcję ciasta i rozprowadzić ja równomiernie po całej patelni. Smażyć z obu stron.

Pierwszy wyszedł taki 'mączny' do następnego dolałam więcej mleka i wyszedł doskonały. 
Mimo ,że przy smażeniu byłam pewna ,że poniosłam klęskę przy pierwszym kęsie uśmiechałam się do jedzenia i to dosłownie - naleśniki ujrzały mój szczery szeroki uśmiech!
Były naprawdę przepyszne! :)
Gdy je ułożyłam na talerzu były trochę 'koślawe'. Pomyślałam ,że jak poleję je jogurtem to będą wyglądały lepiej ,ale tylko pogorszyłam ich stan! Dodałam szybko owoce no i wyszło co wyszło haha.
Ale ważne ,że były smaczne.



Śniadanie w ramach akcji:

10 komentarzy:

  1. A mi się podobają, takie grubiutkie :) I owoce dodają im uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają niesamowicie apetycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wyszły naprawdę super. Takie grube i puszyste ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam! wyglądają bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ten mus wygląda świetnie! no i naleśniki też niczego sobie (:

    OdpowiedzUsuń
  6. mus z kiwi? o rany, musiało być pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak wyszło? no przecież rewelacyjnie!
    ja nie wiem co ty masz do tego ułożenia, wygląda super :)
    a o smaku to już chyba nawet nie wspomnę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają cudnie, serio. Takie grubaśne, pychota *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszły bardzo zachecająco *.*

    OdpowiedzUsuń