środa, 13 sierpnia 2014

37

 Orzechowy serniczek na bananowo-waniliowym owsianym spodzie



/inspiracja - wprowadziła
m minimalne zmiany/



Przepis:


Spód:

4 łyżki płatków owsianych (górskich)
mleko sojowe waniliowe
1/3 dużego, dojrzałego banana
szczypta cynamonu


Serniczek:

125g. serka naturalnego Bieluch
białko małego jaja
łyżeczka masła orzechowego
opcjonalnie: słodzidło, łyżka proszku budyniowego waniliowego (ja nie słodziłam ,a o budyniu zapomniałam ;) Mimo wszytko radzę dać budyń ,aby konsystencja była bardziej zwarta)


Na noc płatki zalewamy mlekiem lekko ponad ich powierzchnię i wkładamy do lodówki. Rano banana ugniatamy i mieszamy z płatkami dodając szczyptę cynamonu. Tak przygotowanymi płatkami wykładamy formę (formę wyłożyć papierem do pieczenia! :)).
Serek naturalny mieszamy z białkiem,masłem,słodzidłem oraz proszkiem budyniowym i wylewamy na nasz spód. 

Piekłam około 25 min z termoobiegiem.

8 komentarzy: